Pit 37

Nowe perspektywy dla firm

Nowe perspektywy dla firm

Współcześnie na rynku marketingowym coraz mniej jest miejsca dla nowych agencji reklamowych. Te, które otwierały się jeszcze w dobie wielkiego boomu gospodarczego miały na początku problem, z uzyskaniem swojego dostępu do źródełka finansowego, ale ostatecznie sobie poradziły. Dzisiaj natomiast firmy wykonują bardzo duży odwrót od zmasowanego marketingu i coraz chętniej patrzą na nowoczesne platformy marketingowe, jak chociażby zakupy grupowe. Oczywiście zakupy grupowe działają w przypadku firmy tylko raz na dłuższy okres czasu – nie jest możliwe przykuwanie uwagi klientów ciągle taką samą promocją. Ale zamiast wydawać grube miliony na promocję w radio, telewizji i prasie lokalnej, czasami o wiele skuteczniej jest przekonać kilka tysięcy ludzi do tego, aby zdecydowali się kupić daną usługę czy towar z wielkim rabatem. Niejednokrotnie firma gotowa jest oddać prawa do wykorzystania danej usługi, jak chociażby mycie samochodu czy naprawa komputera albo odnowa biologiczna za jedną trzecią ich wartości w salonie. Nie dziwi więc, że niejednokrotnie do takich ofert ustawiają się setki tysięcy chętnych i tylko ci pierwsi otrzymają swoją szansę. Nie chodzi wyłącznie o to, aby firma sprzedała te kilka tysięcy kuponów, ale bardziej o to, aby klienci ci weszli do lokalu i nawiązali kontakt ze sprzedawcą. Dodatkowo, wręczając mu taki zniżkowy kupon automatycznie informują go o tym, że są tutaj najprawdopodobniej po raz pierwszy, więc kluczowe staje się ich obsłużenie. Większość ludzi bardzo chętnie opowiada bowiem o swoim życiu w pracy czy wśród znajomych a najchętniej porusza się tematy przyjemne, jak udane wyjście do restauracji czy klubu. Przekonanie więc klienta przychodzącego z zakupów grupowych do naszej siedziby, aby częściej wpadał i płacił całe rachunki jest tutaj kluczowym zadaniem sprzedającego. Continue reading

Nowe perspektywy dla firm
1 vote, 3.00 avg. rating (74% score)
Previous article
Oddanie kierownicy w ręce młodych
Next article
Masz firmę? Wybierz bank mądrze!
About the author