Pit 37

Promowanie marki i produktów

Promowanie marki i produktów

Specjaliści od marketingu mają dzisiaj bardzo twardy orzech do zgryzienia. Jednocześnie muszą bowiem korzystać z nowych możliwości, jakie w promowaniu ich marki oraz jej produktów daje im Internet, a z drugiej strony muszą bardzo uważać na jakikolwiek feedback ze strony masowych użytkowników sieci, którzy są w stanie swoimi akcjami w przeciągu kilku krótkich godzin całkowicie zrujnować nawet najlepszą kampanię wizerunkową. Nie bez powodu większość nienawidzonych w Internecie polityków nie jest w stanie ostatecznie odnieść sukcesu na miarę wielkiego politycznego zwycięstwa. Tak samo marki bez ustanku atakowane w cybernetycznych mediach, chociaż wciąż doskonale sprzedają się wśród ludzi nie mających do czynienia z nowoczesnymi portalami społecznościowymi czy zakupami grupowymi, to mają niesamowity problem z przebiciem się do tych potencjalnie najważniejszych odbiorców, czyli ludzi młodych zakładających dopiero rodzinę lub będących w krótkim małżeństwie. Osoby te przywiązują się do marek o wiele słabiej i o wiele chętniej eksperymentują z nowymi produktami, szczególnie że stali się o wiele bardziej świadomi ekonomicznie i chętnie wykorzystują takie możliwości, jak zakupy przez interent, aby oszczędzić sobie czasu oraz niepotrzebnych kosztów. Firmy, którym nie udało się dostrzec w porę, jak wielką możliwość dają zakupy grupowe oraz wykorzystanie marketingu szeptanego do promowania swojego wizerunku i walczenia o młodego, często niepełnoletniego klienta, dzisiaj muszą mocno pracować, aby nadrabiać straty za konkurencją.

Previous article
Klienci, którzy sami przychodzą
Next article
Nowa fala marketingowców
About the author