Pit 37

Oddanie kierownicy w ręce młodych

Oddanie kierownicy w ręce młodych

Zatrudnianie młodych ludzi z zewnątrz w dużych firmach zawsze wiąże się z pewnymi podejrzeniami. Zawsze za danym szefem czy kierownikiem stoi bowiem cała grupa ludzi przygotowanych i gotowych, budujących od lat swoją karierę, do przejęcia tego stołka, gdy tylko się zwolni. Rzadko kiedy dochodzi więc do zatrudnienia w tak dużym przedsiębiorstwie kogoś całkowicie z zewnątrz. Nie jest to jednak całkowita rzadkość – szczególnie w przypadku coraz szybciej rozwijających się dziedzin zarządzania firmą. I chociaż marketing jest starą dziedziną pomagającą w zdobywaniu klientów, to nowoczesny marketing wymaga już nieco innego podejścia do problematyki. Tak samo jest w działach informatyki, gdzie chociaż nikt nie neguje wiedzy i podstaw ludzi z wieloletnim doświadczeniem, to jednak często młodzi i utalentowani programiści prosto po studiach a niejednokrotnie nawet jeszcze w ich trakcie są w stanie samodzielnie pracować kilka razy skuteczniej, niż jakikolwiek z posiadanych przez firmę pracowników. Często więc zatrudnienie kogoś z zewnątrz jest konieczne, a zyskuje na tym nowa fala marketingowców czy informatyków, którzy często proszeni są przez wielkie firmy do przygotowania czegoś wyjątkowego do kampanii marketingowej. A ponieważ dzisiaj najskuteczniejszy okazuje się marketing szeptany idący w parze z zakupami grupowymi współdziałanie na linii marketingowców i informatyków musi być permanentne. Jakiekolwiek zmiany w funkcjonowaniu witryny promocyjnej, tak samo jak zamieszczone na niej treści oraz oprogramowanie trzecie mogą bardzo korzystnie lub niekorzystnie wpływać na klientów.

Previous article
Nowa fala marketingowców
Next article
Nowe perspektywy dla firm
About the author